2010年8月14日星期六

Everytime i see you i got different feelings.

考试前,听到人说,他…拒绝了一个女生。

当下我听到,心里为那女孩同情的时候,我也暗自里高兴了。

我努力压抑着兴奋的心情。但是,回到座位后,我真的很高兴。

这点,应该没人知道吧?

我也被人拒绝过,那种感受,不好受。

Everytime I see you now, I have different feelings.

Joy? Pain? This two feelings keep coming out when I see you.

没有评论:

发表评论